ładowanie strony..

Reklama

jest najlepszą dźwignią handlu!

Mówi się, że skuteczny przekaz reklamowy jest watry więcej niż tysiąc słów. Przemyślane i profesjonalne projekty zagwarantują promocję Twoim produktom i usługom oraz przyciągną nowych klientów. Niezależnie od tego czy jesteś drobnym przedsiębiorcą, czy też dużą firmą, projekty graficzne wspierające reklamę twojej firmy wzmocnią przekaz i utrwalą wizerunek firmy.

Więcej niż tylko projekt

Przykłady materiałów reklamowych

  • roll up
  • baner reklamowy
  • plakat
  • ulotka, folder reklamowy
  • katalog
  • szyld
  • potykacz
  • grafika reklamowa pod sieć www
  • okleina witryny / projekt kasetonu
  • gadżety reklamowe
  • i wiele innych...
projektowanie graficzne

Tego unikaj

najczęstsze błędy

  • ZA DUŻO TREŚCI
    Przejrzystość to podstawa. Przygotowany materiał powinien zawierać tylko najważniejsze informacje, przedstawione w sposób klarowny i przystępny.
  • NIEJASNY PRZEKAZ
    Nie wiesz czego dotyczy Twoja reklama? i jaki cel jej przyświeca? To nie dobrze! Ukierunkuj przekaz reklamowy tak, aby był on klarowny dla twojego odbiorcy.
  • ZŁEJ JAKOŚCI MATERIAŁ FOTOGRAFICZNY
    Pamiętaj, że czasem lepiej zmienić materiał, niż pokazać markę w złym świetle. Prawidłowy dobór zdjęć zapewni ci mocniejszy przekaz reklamowy i nie naruszy wizerunku firmy, marki czy produktu.
  • NIEWŁAŚCIWY DOBÓR MATERIAŁÓW
    Całokształt wizerunku musi być spójny. Również tego reklamowego. Profesjonalny grafik będzie wiedział jak pokierować projektem, i które elementy podtrzymać, a z których zrezygnować, aby zaprojektowane materiały były spójne z pozostałymi.
unikaj w projektach graficznych