ładowanie strony..

Identyfikacja wizualna

zadbaj o wizerunek marki, a klienci to docenią!

Identyfikacja wizualna jest, zaraz po logo, ważnym i zarazem niedocenianym elementem wizerunku marki. Przedsiębiorcy, szczególnie Ci początkujący często umniejszają jej znaczenie. Brak zrozumienia roli, jaką pełni identyfikacja wizualna, często zostaje ostatecznie sprowadzony do ograniczenia kosztów.
Powinniśmy pamiętać, że głównym zadaniem brandingu jest zbudowanie jednolitego wizerunku, który będzie rozpoznawalny przez klienta docelowego i wywoła u niego pożądane przez nas pozytywne skojarzenia i emocje.

projekty identyfikujące firmę

przykłady

  • wizytówki
  • papier firmowy
  • koperty
  • broszury/foldery
  • teczki
  • księga znaku
  • opakowania
  • gadżety
  • i wiele innych...
team

przemyśl zanim zlecisz

jakie są potrzeby twojej marki?

Budując wizerunek firmy, marki lub produktu powinniśmy w pierwszeństwie określić jakie mamy potrzeby. Dla przykładu firma zajmująca się sprzedażą ręcznych wyrobów przez Internet będzie potrzebować projektu koperty, papieru pakowego, zawieszki i taśmy firmowej. Natomiast kancelaria notarialna będzie miała już zupełnie inne potrzeby i zamówi projekt wizytówki, papieru firmowego, koperty i teczki.

Pamiętaj! Dobrze przygotowana identyfikacja wizualna marki jest przede wszystkim spójna. Grafik posiadający wiedzę na temat brandingu ma tego świadomość. Konsekwentne stosowanie wcześniej określonych zasad - krojów pisma, układu, kolorów czy form graficznych - na pewno zaowocuje w postaci rozpoznawalności marki wśród konkurencji.

team