Grafika
reklamowa
Reklama jest najlepszą dźwignią handlu!
Mówi się, że skuteczny przekaz reklamowy wart jest więcej niż tysiąc słów. Przemyślane i profesjonalne projekty graficzne zagwarantują promocję Twoim produktom i usługom oraz przyciągną nowych klientów. Niezależnie od tego, czy jesteś drobnym przedsiębiorcą, czy też dużą firmą, warto zainwestować w profesjonalne usługi graficzne. Odpowiednio przygotowane materiały wesprą reklamę Twojej firmy – wzmocnią przekaz i utrwalą wizerunek przedsiębiorstwa w oczach klientów.

Skuteczne projekty reklamowe – przykładowe usługi
W ramach szeroko rozumianej grafiki reklamowej można wyróżnić projekty realizowane zarówno na potrzeby internetu, jak i druku. Oba media mają swoje zalety i wady, dlatego każda firma powinna dopasować przekaz reklamowy do swoich indywidualnych potrzeb. Poniżej znajdują się przykładowe projekty z zakresu grafiki reklamowej:
Internet
- projekt tła na profile social media
- projekt szablonu grafik pod social media
- projekt baneru do reklam displayowych
- projekt baneru okazjonalnego na stronę www
- projekt oferty w formie dokumentu elektronicznego
Druk
- projekt roll-upu, ścianki wystawienniczej
- projekt ulotki, broszury
- projekt plakatu
- projekt wielostronicowy – folder, katalog
- okleina witryny
Portfolio
Zobacz jakie projekty reklamowe stworzyłam do tej pory
Na co zwrócić
uwagę?
Przewodnik – jak zbudować efektywny przekaz reklamowy?
Pomimo, że projekt graficzny zlecany jest grafikowi komputerowemu, który ma wiedzę i doświadczenie w realizacji tego typu zadań, jest kilka kwestii, o których powinieneś wiedzieć przed zleceniem takiego projektu. Przeczytaj, na jakie elementy warto zwrócić uwagę:
- TREŚĆ – KIERUJ SIĘ ZASADĄ „MNIEJ ZNACZY WIĘCEJ”
Główna zasada dotyczy zachowania bezwzględnej przejrzystości. Przygotowany materiał powinien zawierać tylko najważniejsze informacje, przedstawione w sposób klarowny i przystępny, a także dopasowany do ilości dostępnego miejsca w danym projekcie. - POSTAW NA JASNY PRZEKAZ
Nie wiesz czego dotyczy twoja reklama i jaki cel jej przyświeca? To niedobrze! Ukierunkuj przekaz reklamowy tak, aby był on klarowny dla twojego odbiorcy. Jeżeli masz problem z przygotowaniem treści, poproś o pomoc copywritera.
- WYBIERAJ DOBREJ JAKOŚCI ZDJĘCIA
Pamiętaj, że czasem lepiej zmienić materiał, niż pokazać markę w złym świetle. Prawidłowy dobór zdjęć zapewni ci mocniejszy przekaz reklamowy i nie naruszy wizerunku firmy, marki czy produktu. Jeżeli nie dysponujesz własnym materiałem fotograficznym, nie ma problemu – skorzystam z bazy zdjęć do kupienia.
- DBAJ O SPÓJNY PRZEKAZ I WIZERUNEK FIRMY
Całokształt wizerunku, również tego reklamowego, musi być spójny. Profesjonalny grafik będzie wiedział, w jaki sposób pokierować projektem i które elementy utrzymać, a z których zrezygnować, by zaprojektowane materiały były spójne z pozostałymi.
Więcej praktycznych informacji w tym temacie znajdziesz na blogu. Szukaj postów oznaczonych tagiem #reklama.
Jeśli potrzebujesz usługi graficznej do przygotowania projektów graficznych u sprawdzonego wykonawcy – dobrze trafiłeś. Porozmawiajmy o projekcie, którego potrzebujesz.
Blog
Powiązane tematy
Marta Zalewska
Marta Zalewska
Napisz do mnie
Chętnie porozmawiam o wspólnym projekcie, którego potrzebujesz.
Pracuję od poniedziałku do piątku
w godzinach 8 – 16.
W weekend: odpoczywam 🙂