Grafika
reklamowa

Reklama jest najlepszą dźwignią handlu!

Mówi się, że skuteczny przekaz reklamowy wart jest więcej niż tysiąc słów. Przemyślane i profesjonalne projekty graficzne zagwarantują promocję Twoim produktom i usługom oraz przyciągną nowych klientów. Niezależnie od tego, czy jesteś drobnym przedsiębiorcą, czy też dużą firmą, warto zainwestować w profesjonalne usługi graficzne. Odpowiednio przygotowane materiały wesprą reklamę Twojej firmy – wzmocnią przekaz i utrwalą wizerunek przedsiębiorstwa w oczach klientów.

grafika reklamowa

Skuteczne projekty reklamowe – przykładowe usługi

W ramach szeroko rozumianej grafiki reklamowej można wyróżnić projekty realizowane zarówno na potrzeby internetu, jak i druku. Oba media mają swoje zalety i wady, dlatego każda firma powinna dopasować przekaz reklamowy do swoich indywidualnych potrzeb. Poniżej znajdują się przykładowe projekty z zakresu grafiki reklamowej:

Internet

  • projekt tła na profile social media
  • projekt szablonu grafik pod social media
  • projekt baneru do reklam displayowych
  • projekt baneru okazjonalnego na stronę www
  • projekt oferty w formie dokumentu elektronicznego

Druk

  • projekt roll-upu, ścianki wystawienniczej
  • projekt ulotki, broszury
  • projekt plakatu
  • projekt wielostronicowy – folder, katalog
  • okleina witryny

Portfolio

Zobacz jakie projekty reklamowe stworzyłam do tej pory

Na co zwrócić
uwagę?

Przewodnik – jak zbudować efektywny przekaz reklamowy?

Pomimo, że projekt graficzny zlecany jest grafikowi komputerowemu, który ma wiedzę i doświadczenie w realizacji tego typu zadań, jest kilka kwestii, o których powinieneś wiedzieć przed zleceniem takiego projektu. Przeczytaj, na jakie elementy warto zwrócić uwagę:

  • TREŚĆ – KIERUJ SIĘ ZASADĄ „MNIEJ ZNACZY WIĘCEJ”
    Główna zasada dotyczy zachowania bezwzględnej przejrzystości. Przygotowany materiał powinien zawierać tylko najważniejsze informacje, przedstawione w sposób klarowny i przystępny, a także dopasowany do ilości dostępnego miejsca w danym projekcie.
  • POSTAW NA JASNY PRZEKAZ
    Nie wiesz czego dotyczy twoja reklama i jaki cel jej przyświeca? To niedobrze! Ukierunkuj przekaz reklamowy tak, aby był on klarowny dla twojego odbiorcy. Jeżeli masz problem z przygotowaniem treści, poproś o pomoc copywritera.
  • WYBIERAJ DOBREJ JAKOŚCI ZDJĘCIA
    Pamiętaj, że czasem lepiej zmienić materiał, niż pokazać markę w złym świetle. Prawidłowy dobór zdjęć zapewni ci mocniejszy przekaz reklamowy i nie naruszy wizerunku firmy, marki czy produktu. Jeżeli nie dysponujesz własnym materiałem fotograficznym, nie ma problemu – skorzystam z bazy zdjęć do kupienia.
  • DBAJ O SPÓJNY PRZEKAZ I WIZERUNEK FIRMY
    Całokształt wizerunku, również tego reklamowego, musi być spójny. Profesjonalny grafik będzie wiedział, w jaki sposób pokierować projektem i które elementy utrzymać, a z których zrezygnować, by zaprojektowane materiały były spójne z pozostałymi.

Więcej praktycznych informacji w tym temacie znajdziesz na blogu. Szukaj postów oznaczonych tagiem #reklama.

Jeśli potrzebujesz usługi graficznej do przygotowania projektów graficznych u sprawdzonego wykonawcy – dobrze trafiłeś. Porozmawiajmy o projekcie, którego potrzebujesz.

Blog

Powiązane tematy

Napisz do mnie

Chętnie porozmawiam o wspólnym projekcie, którego potrzebujesz.

Pracuję od poniedziałku do piątku
w godzinach 8 – 16.
W weekend: odpoczywam 🙂